2010. december 18., szombat

Karácsonyi ez + az

Mai nappal befejeztem a karácsonyi ajándékgyártást, ami a megrendeléseket illeti. Főleg barikat rendeltetek, amitől - egyik kedves megrendelőm szavaival élve - báránymérgezést kaptam. :P Most már csak január közepére vállalok be munkákat, mert jövő héten karácsony, és még egy percnyi időm nem volt, hogy a saját szeretteim ajándékain törjem a fejem... :) És persze a beadandóimat is az utolsó pillanatra tartogattam, illetve a januári vizsgáim mindjárt itt vannak... Azt hiszem, kicsit bepánikoltam...
Na itt van pár karácsonyi cucc.

Szerintem ők nagyon aranyosak lettek, feltettem a Meska boltomba is:


Ő egy egyiptológus leányzónak készült, kitűző:


Ők a csupa lány barik csupa szép masnikkal, egy gyűrű és egy füli:


Ő pedig egy egészen egyedi megrendelés. Egy lány rendelte a párja visszapillantó tükre alá, és
azért merem feltenni ide, mert szinte kizárt, hogy fiúk ilyen oldalakat nézegessenek. :) Sáti a cicájuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése