2010. december 28., kedd

Nemez? Nem ez...

Na vége a rohamnak :) Karácsony előtt dolgoztam: hirtelen sokat :O, aztán jött a karácsony: ettem, hirtelen sokat :) Most pedig tanulok hirtelen sokat...Három vizsgám van még, nem vészes, csak mindig az utolsó pillanatra tartogatós ember vagyok. Ejnye.

Na de karácsony. Néhány dolgot felrakok, de még van, aki nem kapta meg az ajándékát, azokat későbbre tartogatom. Karácsonyra többek között saját készítésű nemezelt dolgokat is készítettem, ezeket kicsiny családom hölgy tagjainak:

Ez egy karácsonyfadíszre hasonlít - szerintem.

És egy kicsit még kidolgozatlan - kitűző (ötlet: Praktika magazin). A makkokat én gyűjtöttem a Börzsönyben :), abba kerültek a nemezelt makkocskák. A leveleket filc alapból vágtam ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése