2010. december 10., péntek

Sapiiii

Van egy tartozásom :)
Kicsit több, mint egy hónapja vásároltam valami gyönyörűt a Meskán, és annyira de annyira tetszett, hogy elhatároztam, veletek is megosztom az örömömet :))))
Tehát van egy kedves alkotó, Mazsola75, aki szuper horgolt holmikat készít. Megláttam nála egy szép, szivárvány színű sapkát. Mivel sajnos allergiás vagyok mind a műszálra, mind a gyapjúra, sőt, még az akrilra is, de nagyon szükségem lett volna egy sapkára, ezért megkértem, hogy készítsen nekem egy ugyan olyat, csak 100% pamutból. Nagyon kedves és segítőkész volt, és elkészítette A sapkát. Nemcsak, hogy pamut (és nem vakarom szét magam és nem lép fel irritáció a nyálkahártyámon és nem halok meg) de nagyon puha, meleg, és olyan, mint én :D Köszönöm itt is, még egyszer!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése