2013. október 31., csütörtök

Nem tűntem ám el

Tehát nem tűntem el, élek és virulok, csak elkezdtem - a tavalyi szárnypróbálgatás után - esküvőket dekorálni, és ez egészen a múlt hétig lekötött. :)
Elindítottam egy új blogot, ami kifejezetten esküvő dekorációval foglalkozik. Itt találhatjátok:
http://csiribirieskuvo.blogspot.hu/


 Ez inkább ilyen DIY (di it yourself = csináld magad) blog, ahol buzdítom az embereket, hogy amit lehet, készítsenek el saját kezűleg. De esküvők teljes körű dekorációját is vállalom, ha valaki meg akar keresni, megtalál. Saját munkáimat is töltögetem fel folyamatosan.
Tehát ezzel foglalatoskodom mostanában, és nagyon élvezem! :)
Akit érdekel, a fenti linken megnézheti a munkáimat!

Hamarosan remélem jelentkezem valami kreatív öncsinálmánnyal, addig is gyönyörű, őszi napokat minden kedves és hűséges olvasómnak. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése