2014. július 7., hétfő

Szappan felirattal + levendulaszappan

Kicsit kísérletezgettem a betűkiszúró készletemmel.
Egyre több pár ad esküvőkön saját készítésű szappant a násznépnek köszönő-ajándékként, és már tőlem is kérdezték, készítenék-e ilyet. Persze még sose csináltam ilyen alkalomra, és nem tudom, fogok-e, de egy kicsit azért eljátszottam a gondolattal, és próbáltam valamiféle feliratozást kitalálni.
A massza a múltkor is elkészített alapmassza egy kis kakaó, szegfűszeg és grapefruit illatkombóval.
Nekem tetszik, bár egy szív alakú szappanon jobban mutatna a felirat. Íme:



És elkészítettem az általam várva várt levendulaszappant is.
Ez egy 100%-ban olíva szappan levendula illóval és levendula virágokkal.
Csak azt sajnálom, hogy az érési ideje még jópár hónap, így még nem próbálhattam ki.




Felszeletelve: a bele szórt kis virágfejek sajnos megbarnultak. Ez már egy hónapos kép, és a szappan még mindig ilyen, így remélem ennél barnább már nem lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése