2015. május 18., hétfő

Felhőcske

Tehát az úgy volt, hogy egyszer csak egy szép tavaszi napon megérkezett közénk életünk szerelme :)
Lassan két hónapos a kis Anna Noa, kényeztetjük, szeretgetjük, oda vagyunk érte!


Neki készült filcből pár szobadísz, egyelőre ezeket sikerült lefotóznom. 

Nagyon szeretem a felhőket, és a szivárványokat, így amikor a Pinteresten találtam egy képet egy hasonló babaszoba dekorációról, egyből tudtam, hogy ilyen kell! Nálunk a babakomód fölött lóg.


A drága barátnőim szerveztek nekem babaváró bulit, és a dizájnnak megfelelően felhőcskés ujjlenyomatos kép volt még az "emlékkönyv" is! ;)
 

Ő egy kis levendulás nyuszika - levendulával töltöttem meg a hasát. És a baldachin is kapott egy kis színt.


És végül a kis csöppöm a csöppökkel :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése