2015. május 7., csütörtök

USA album

Nagyon sok ideje nem írtam, pedig van ez-az a tarsolyomban. Hamarosan hallgatásom okát is megírom, de egyelőre egy kis karácsonyról (!!!) elmaradt ajándék...

A nyáron lehetőségünk volt a férjemmel kimenni Amerikába, mert őt felkérték két esküvő fotózására is, és a kis feleségét nem hagyhatta otthon. Egy hónapot kint tölthettünk, nagyon élveztük!

Erről készült egy album. Először scrapbook albumot szerettem volna; hát ez valami hasonló lett, ha nem is az, de az időszűkében csak erre futotta. Nekem mindenesetre nagyon tetszik, és az ajándékozottnak is :).

Sok tanáccsal segített egy barátnőm, a munkáit itt nézhetitek meg.

Íme a nagy mű kívülről:



És belülről:


A kis filcrepülőről: a piros cérna az oda utat, a zöld a hazafelé vezető utat mutatja.


Került bele pénz, repülőjegy, belépők, újságkivágás, matricák, egyszóval minden, ami emlék.


Randevú a 95. emeleten :)

Több felhajtható és kihajtható oldalra is szükség lett végül, olyan sok volt a fotó - előre nem lehetett kiszámolni, hány oldal lesz.




A vidámpark térképe és mi.

Hazaút, búcsú:

 És pár apró részlet közelebbről:










És itt a vége, fuss el véle:

És egy kis "így készült" rovat.
Ezeket a csodálatos papírokat és matricákat kint vettem, és a szipiszupi ollókészletet is, amivel a papírok és a fényképek széleit díszítettem.
 


Nagyon szerettem volna lefotózni az elkészítés folyamatát, de sajnos örültem, hogy egyáltalán időre elkészültem vele. A legelején készítettem csak 1-2 mobilképet.

A borítók söralátét kartonból készültek, a lapok sima kartonpapírból. Az egész kétoldalú ragasztószalaggal készült, kivéve a borítót és a gerincet, azokat könyvkötészeti ragasztóval ragasztottam össze.





A gerinc volt a legmókásabb- és a legmunkásabb is :)
Itt egy videó, hogyan készült. :)


Ha kedvet kaptatok, akkor HAJRÁ, jó alkotást kívánok! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése